Strony

niedziela, 10 lipca 2016

Ciasto marchewkowe

Hej!


Jak Wam mija dzionek? Mi brakuje trochę słońca a w Polsce tak grzeje, ajj :(
Ja jako pogromca słodyczy, w dzisiejszym poście chce Wam zaproponować ciasto marchewkowe. Próbowaliście, a może sami piekliście? Ja spróbowałam troszkę już duńskich ciast od mufinek aż po wafle. Czym się różnią od naszych polskich, mają większą zawartość cukru. Szczerze Wam się przyznam co polskie to najlepsze :) 



Duńskie ciasto marchewkowe z maślaną polewą posypaną startą marchewką







Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli pozostawisz tutaj ślad po sobie, z miłą chęcią odwiedzę Twojego bloga.
Obserwując naszego bloga, chętnie odpowiem tym samym :)


Pozdrowienia z Horsens
Sylwia :):)

20 komentarzy:

  1. Ja piekłam raz ciasto marchewkowe, ale nie przypadło mi do gustu.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda pysznie :) Muszę kiedyś upiec bo domowego jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również też muszę własne upiec, spróbować :)

      Usuń
  3. Mniaaam kiedyś mama piekła było pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w dodatku słyszałam, że te ciasto ma mniej kalorii co pozostałe :)

      Usuń
  4. Nice pictures, never tried carrot pie though :P

    I am following your blog via GFC , it would be so cool if you did the same!
    Walking Freckle

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ciasto marchewkowe :) dyniowe też jest dobre :)

    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło, chętnie i ja bym skusiła na ciasto dyniowe spróbować

      Usuń
  7. marchewkowego jeszcze nie jadłam:P

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ciasto marchewkowe ale zawsze robię swoje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award !

    http://gydziulabeauty.blogspot.nl/2016/08/liesbster-award-pytania-i-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Yummy yummy have a good summer time ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam kiedyś i bardzo mi smakowało. :)
    Obserwujemy? ;))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ciasto marchewkowe! To wygląda bardzo smakowicie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, jestem pod wrażeniem ;)

    Zapraszam również do mnie kochana !!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń