Strony

piątek, 20 maja 2016

Promocja? Czemu nie, więc kupuję i tęstuję

Witajcie!!!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić produkt jaki powiększył moją kosmetyczkę :)
Co prawda nam kobietom to zwykle czegoś brakuje: kosmetyków, torebek, butów a przeważnie to ubrań, bo zwykle to nie jedna z nas nie ma w co się ubrać, a szafa aż się nie domyka:) Tak to już jest z nami :) 

 Ostatnio, gdy byłam w Rossmanie ( często lubię go odwiedzać ) szukałam zwykłego kremu do rąk, myślę kupię tak za parę zł. Fajnie trafiłam, ponieważ znalazłam świetny produkt w korzystniej cenie. Z poprzednich postów pewnie pamiętacie odżywkę do paznokci EVELINE 8w1, jest cudowna, razem z Dagmara ją stosujemy. Poznałam firmę i chętnie kupiłam krem-maska do rąk i paznokci. Już po pierwszym użyciu moje ręce stały się wygładzone i niesamowicie odżywione. Narazie mam dwa produkty z tej marki, ale chętnie kupię ich więcej nawet gdy nie będą na promocji :)
Serdecznie polecam!



Krem-maska do rąk i paznokci EVELINE 8w1:
  • regeneruje przesuszoną skórę dłoni
  • przynosi ukojenie szorstkiej, zniszczonej i podrażnionej skórze
  • wzmacnia kruche paznokcie
  • błyskawicznie nawilża i odżywia skórę oraz chroni ją przed działaniem czynników zewnętrznych
  • pozostawia przyjemny budyniowy zapach wanilii
  • doskonała konsystencja kremu




Bez promocji kosztuje 7.99 zł, ja kupiłam go za 5.49 zł
Uważam, że również warto go kupić bez promocji.
Jest doskonały!


Życzę Wam udanego dnia :)



Pozdrawiam Sylwia :)

22 komentarze:

  1. nie miałam, ciekawe jak u mnie by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze koniecznie wyprobowac ;) zawsze mam problem z suchymi dlonmi

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, ponieważ kocham pracę w ogrodzie i często chapie się wodą

      Usuń
  3. ja mam swój ulubiony krem z 4 pór roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki krem zawsze się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a kupię sobie, bo mój aktualny krem do rąk się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że zaliczasz go do udanych produktów :-) Kremy do rąk stosuję przeważnie zimą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię firmę Eveline. Mają na prawdę fajne produkty używam tez tej odżywki do paznokci jest super! Kremu nie posiadała jeszcze ale za to żel do twarzy i tusz do rzęs z tej oto firmy jest super! Opisywałem je niedawno w poście "Ulubieńcy kosmetyczni". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym, ale teraz poluję na odżywkę do paznokci 8w1, w końcu się do niej przekonałam i muszę wypróbować :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't know eveline brand thank for shar
    Come to visit me
    To me new post JESUS SAVE THE BRIDE
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale chętnie się zapoznam :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for comment ..Can we follow each other? If yes follow me...
    <3<3<3
    To me new post JESUS SAVE THE BRIDE
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for comment ..Can we follow each other? If yes follow me...
    <3<3<3
    To me new post JESUS SAVE THE BRIDE
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbuję jak skończą się moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych :)
    Z miłą chęcią obserwuję ;) Liczę na wzajemną obserwację ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wymęczę wszystko to co ostatnio nakupowałam, to i na ten się skuszę ;)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie muszę kupić jakiś krem do rąk. Może się skuszę :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo pozytywnej opinii nie kupiłabym go. Zraziłam się do tej firmy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię takich masek - kremów do rąk.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wypróbuję jak wykończę swój obecny krem.

    OdpowiedzUsuń