Strony

niedziela, 27 grudnia 2015

Sylwestrowy zawrót głowy

Hej kochani!!!

Jak tam po świętach? Mi strasznie szybko zleciały, pewnie parę kilogramów przybyło, hehe :)
 Za niedługo zbliża się Nowy Rok. Wiele z nas pewnie już nie może się doczekać sylwestrowej imprezy. Pewnie zadajecie sobie pytania co na siebie włożyć, gdzie pójść itd. Ja również zadałam sobie te pytania. Mieliśmy zostać na sylwka w domciu ale chyba wybierzemy się do znajomych bądź rodziny. Kurcze tylko co przygotować? Chciałabym pomóc w przygotowaniach i czymś zabłysnąć :) Może podsuniecie mi jakiś pomysł?
A Wy gdzie spędzacie Sylwestra?!


Przygotowałam dla Was parę pomysłów na kreacje sylwestrowe, może któraś wpadnie Wam w oko?
Sukienki pochodzą ze znanej każdemu strony shein.com












 Do zobaczenia w Nowym Roku!!!


Dziękuję za każdy komentarz.
Odwiedzam wszystkie blogi, które pozostawiły tutaj po sobie ślad.
Będę bardzo wdzięczna, jeśli zaobserwujesz bloga oraz odwdzięczę się :)



Pozdrawiam
Syllena :)





21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sukienki wybrałaś do tego postu :D
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza sukienka to mała czarna do niej można wszystko wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym roku na sylwestra wybrałam coś w stylu numeru 3 ale w złocie ;)
    zapraszam do wspólnego obserwowania !
    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam małą czarna;) Zawsze się przydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mała czarna dobra na wszystko; )
    co do obserwacji ok, to zaczynaj :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytalas o wspólna obserwację. Zazwyczaj nie lubię takich propozycji Ale zainteresował mnie Twój blog więc zaobserwowalam u zapraszam Ciebie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku ide na bal :) i zakladam dluga kiecke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała czarna i błyszcząca sukienka moim zdaniem najlepsza na Sylwestra! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała czarna jest idealna na wyjścia! chociaż sylwester mi się kojarzy z cekinami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, sylwester musi być z błyskotkami :)

      Usuń
  13. Świetne sukienki :)
    Najlepszego w Nowym Roku Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, Tobie również NAJLEPSZEGO!!

      Usuń
  14. Uwielbiam sukienki <3 mam ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń