Strony

środa, 9 grudnia 2015

Posiłek dzieciaków

Hej! Hej!!

Jak tam u Was przygotowania do świąt? Już coraz bliżej :) Ja to już odliczam dni, kiedy wrócę do Polski, a to już w piątek po pracy. Tak się nie mogę doczekać.

Dobrze w dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić pewien pomysł na imprezę malucha. Gdy szukałam pomysłu na obiad to przez przypadek natknęłam się na ten sposób podania obiadu dzieciom. My już ten patent wypróbowaliśmy. Lence smakowało oraz zjadła większa porcję niż zwykle. Z reszta kto z nas nie przepada za frytkami :) Ja to w ogóle jestem łakomczuchem ziemniaków podawanych na różne sposoby.

A oto mój patent na imprezę malucha:

Składniki: 

  • około 5 ziemniaków
  • olej do smażenia
  • odrobina soli
  • filet z kurczaka lub ryby
  • przyprawa do kurczaka lub ryb


Panierka:

  • 1 jajko
  • bułka tarta

Ziemniaki ubieramy, kroimy na plasterki, z których wycinamy dowolnymi foremkami kształty. Smażymy na rozgrzanym oleju na złoty kolor. Rybę lub filet z kurczaka posypujemy przyprawa, wkładamy do roztrzepanego jajka oraz obtaczamy w bułce. Smażymy na złoty kolor. Po usmażeniu kładziemy na ręczniku papierowym, dzięki czemu usuwamy nadmiar tłuszczu.


Mi udało się uzyskać taki efekt z wykorzystaniem filetu rybnego.






Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odwiedzać wszystkie blogi, które pozostawiły po sobie ślad.
Będę bardzo wdzięczna, jeśli zaobserwujesz tego bloga oraz odwdzięczę się :)




Pozdrawiam Sylwia:):)

11 komentarzy:

  1. Swietny pomysl ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci pewnie zachwycone! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm ale zjadłabym może kiedyś sobie zrobie hehe :D
    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm ale zjadłabym może kiedyś sobie zrobie hehe :D
    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :D sama chętnie bym coś takiego zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na ziemniaczki:)

    OdpowiedzUsuń