Strony

poniedziałek, 16 listopada 2015

Wspomnienia z Turcji

Hej, hej !!

Jak się macie? Jak Wasze samopoczucie? Ja już zaczynam odliczać dni do świąt bo okropnie tęsknię za moim domem. 
Ostatnio przeglądałam zdjęcia z mojej podróży ślubnej i stąd dzisiejszy post. Chce Wam pokazać przepiękne krajobrazy Turcji. My wybraliśmy się do miasta Kusadasi. To był strzał w dziesiątkę, było wspaniale. Najbardziej obawiałam się jak Lenka zniesie lot samolotem, jednak moje obawy były zbędne, ponieważ cały lot przespała.
 Jeśli chcielibyśmy wybrać się na wycieczkę to z całego serca polecam Turcję.


Zapraszam Was na obejrzenie naszych zdjęć, a ja uciekam zobaczyć co Lenka robi :)


Widok z okna samolotu







Widok z naszego balkonu 


Miasto Kusadasi

Do zobaczenia w kolejnym poście, o pielęgnacji włosów na dwa sposoby. Buziaki :*:*



Dziękuję za każdy komentarz.
Staram odwiedzać się wszystkie blogi, które pozostawiły po sobie ślad.
Będę wdzięczna, jeśli zaobserwujesz bloga, odwdzięczę się tym samym.



Pozdrawiam Sylwia :)

22 komentarze:

  1. Chciałabym zobaczyć to wszystko ,,na żywo" :-) Piękne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc zapraszam na wycieczkę :)
      naprawdę warto czasem wydac te pieniadze i zobaczyć kawałek świata :)

      Usuń
  2. Musiało być pięknie ! Chciałabym tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. W Turcji akurat nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. W Turcji akurat nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
      Z góry bardzo dziękuję :*

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia przepięknych widoków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia. Przyjemnie się oglądało. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam pięknie :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jak tam pięknie! :)
    Zazdroszczę :*
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i ja kiedyś będe miał takie wspomnienia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zatęskniłam za wakacjami, a to dopiero początek długich, zimowych wieczorów :) ale zawsze pozostają wspomnienia i oczekiwanie na Święta, które rozgrzewają równie mocno jak letnie słońce :) Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny post na taką pogodę jak dziś. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. i znów te piękne widoki jak Cię odwiedzam :D <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super, że byłaś w Turcji, zazdroszczę ;) Ja poza granicami w Polsce byłam tylko w Niemczech ;)

    Obserwujemy? ;)
    Jeśli tak, to zaobserwuj mojego bloga, a ja szybko zaobserwuję Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację mojego bloga ;) Ja już obserwuję Waszego bloga, jest świetny ;) Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  15. Zazdroszczę. Ja za granicę to jedynie do Londynu i Belgii. Lot samolotem aż mi się przypomniało jak pierwszy raz leciałam :) Super zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki *.*
    Aż chciałoby się tam pojechać ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiało być pięknie! Uwielbiam podróże, żałuję, że w Turcji teraz taka trochę ciężka sytuacja i chyba bałabym się pojechać.

    OdpowiedzUsuń