Strony

sobota, 28 listopada 2015

Pielęgnacja włosów na dwa sposoby

Witajcie kochani!!!

Na wstępie tego posta chciałabym Wam bardzo podziękować za oddane głosy na moją Lenkę. Niestety w tym konkursie nie udało nam się wygrać, ale to nic straconego przed nami jeszcze nie jeden konkurs! :)

A jak Wam mijają coraz to chłodniejsze dni? Dla mnie jesień to najlepsza pora aby wziąć aparat i na klikać trochę zdjęć :)

Dobrze już przechodzę do tematu postu, bo zaraz za bardzo się rozgadam, ajjj....
Dzisiaj chciałabym zaproponować kosmetyków do pielęgnacji włosów jakich używamy wraz z Dagmarą. Moje niestety po ciąży są troszkę osłabione, więc chcę je wzmocnić stosując odpowiednie kosmetyki.


Sprawdzone sposoby na pielęgnację włosów:


  •  według Dagmary :)

Tak wyglądają moje włosy 


A oto kosmetyki jakie stosuje do ich pielęgnacji:



  1. Szampon Cien Repair & Care


    






Kupiony we Francji, nadaje włosom połysku oraz sprawia, że są mocniejsze, pielęgnuje zniszczone i rozdwojone włosy, kosmetyk ma perłową i gęstą koegzystencję, kusi swoją ceną oraz wydajnością :)

2. Jedwab SILK, Joanna


   


Jest moim faworytem wśród kosmetyków do pielęgnacji włosów. Po zastosowaniu włosy są wygładzone, lśniące oraz delikatne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwej się rozczesują i mniej elektryzują :)

Po umyciu włosów zawsze spryskuje końcówki Jedwabnem w sprayu. Wcześniej używałam jedwabiu z firmy Marion, jednak teraz postawiłam na Joanne Na szczęście mam jego zapas i nie muszę szukać zamienników we Francji dzięki niemu moje końcówki nie rozdwajają się i nie wyglądają jak tzw "siano" :)



  • według Sylwii :)

Tak wyglądają moje włosy

Oto kosmetyki jakich stosuję do ich pielęgnacji:


1. Szampon PANTENE VOLUME & BODY







Kupiony w Danii. Ma gęstą oraz biała konsystencję. Po zastosowaniu nadaje włosom objętości oraz pomaga wzmocnić cienkie włosy, pozostawia przyjemny zapach.





2. Szampon i odżywka GARNIER FRUCTIS- GOODBYE DAMAGE






Uwielbiam te połączenie :) Jak dla mnie posiada wszystkie zalety, dobra cena, jakość oraz marka produktu. Moje włosy są odżywione, przyjemne w dotyku, z łatwością je rozczesuję, pozostawiają przyjemny zapach. Jest  naprawdę wydajny :)




3. Maska do włosów z kreatyną MONTIBELLO 



Jest wspaniała, poleciła mi ją moja fryzjerka, po jej zastosowaniu mam wrażenie jakbym nie dawno wyszła z salonu fryzjerskiego a nie z własnej łazienki. ze względu, że posiada kreatynę można stosować  ją raz w tygodniu. Jednak ma również swoje minusy, na włosach powinno się ją trzymać 30 min po czym obficie spłukać oraz jest trochę droga, zapłaciłam za nią 50 zł.



4. Maska do włosów MASCHERA Capelli Colorati O Con Meches



Maska świetnie nadaje się do włosów farbowanych, wzmacnia oraz odżywia włosy. Po umyciu szamponem należy rozprowadzić niewielka ilość maski na włosach, odczekać maksymalnie 5 min po czym obficie spłukać. Mam lekko kokosowy zapach, starcza naprawdę na długo. Ja stosuję ją od września, a zużyłam zaledwie połowę.




Oto nasze kosmetyki do pielęgnacji włosów, a jakich Wy używacie? 


Ostatnio również natknęłam się na ciekawy artykuł '' Dieta na piękne włosy''. Czy słyszeliście, że spożywanie posiłków oraz picie różnych napojów mają wpływ na wygląd naszych włosów, paznokci oraz skóry. 
Dzisiejszy post jest przeznaczony pielęgnacji włosów, a więc o czym powinniśmy pamiętać?

Niekorzystnie na włosy wpływają:
  • picie dużej ilości mocnej kawy oraz herbaty
  • częste spożywanie alkoholu
  • częste spożywanie ciężkostrawnych potraw, np. frytki, hot-dogi, hamburgery
  • nadmiar cukru, słodyczy, białego pieczywa, bananów i winogron ( nadmiar cukrów przyczynia się do częstego przetłuszczania się włosów oraz do powstawania łupieżu)
  • nadmierne spożywanie szpinaku, szczawiu, botwinki i rabarbaru mogą prowadzić do utraty wapnia, magnezu i cynku.



Produkty spożywcze na zdrowe włosy:
  • ryby morskie, np. łosoś, są bogate w kawasy tłuszczowe, witaminy oraz białko. Związki te korzystnie wpływają na ukrwienie skóry głowy i stan włosów
  • żółtko jaja
  • czerwone mięso ( wołowina, cielęcina, kaczka )
  • kakao
  • pomarańczowe produkty: suszone morele, pomarańcze, mango, brzoskwinie, marchew, słodkie ziemniaki, żółtka i pomarańczowa papryka i dynia
  • fasolka szparagowa
  • brokuły
  • kapusta
  • kasza gryczana i jaglana
  • orzechy
  • drób
  • ser żółty
  • czerwone produkty: truskawki, wiśnie, granaty, arbuz, pomidory i papryka
  • fioletowe produkty: jeżyny, borówki, winogrona, śliwki i rodzynki

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej informacji na temat ''Diety na zdrowe włosy" to znajdziecie w poniższym linku:





















18 komentarzy:

  1. Fajne rady dotyczące włosów. Zazdroszczę Wam, że cieszycie się takimi bujnymi czuprynami. :D Magia po prostu. *-* Na pewno wypróbuję polecane przez Was produkty. ;*
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moje włosy nie są za bardzo obdarzone ''bujnością'' jednak dobór dobrych kosmetyków sprawiają cuda :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie próbowałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rady :D i świetne włosy macie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, ciekawe porady. U mnie połączenie Garniera zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy! GOODBYE DAMAGE muszę kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam dobra cena jak i jakość, na pewno się sprawdzi ten zestaw :)

      Usuń
  6. Masz naprawdę piękne włosy, widać że dbasz o nie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam serię Goodbay Damage;) Jednak ostatnio kompletnie się u mnie nie sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W odpowiedzi na komentarz pozostawiony u mnie, ja już od dawna obserwuję tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie śliczne włosy :)
    Widać, że o nie dbacie!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaproponowałaś wspólną obserwację - ja już. ;3
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam odżywki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez używam szamponu i odżywki z Garniera i jestem bardzo zadowolona :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę nabyć ten Jedwab Joanny. Dziękuję za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie Szampon i odżywka GARNIER FRUCTIS- GOODBYE DAMAGE jakoś dłuższy czas zastanawiałam się czy go kupić , być może dzięki Waszej opinii w końcu sięgnę po te produkty :)
    http://gydziulabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń