Strony

poniedziałek, 14 września 2015

Jaka sukienka?

Hej, hej!!!

Jak Wam czas mija? Za klimatyzowaliście się w szkole lub w pracy, po dłuższej przerwie? Ja odliczam dni do przyjazdu do Polski, ogromnie stęskniłam się za moim domem rodzinnym. Już za kilka dni będziemy w domu, razem z moim mężem i córunią. 
Niestety tylko na parę dni :(

Dobrze jednak dzisiaj nie o tym. Niedługo moja koleżanka wychodzi za mąż. Chce jej towarzyszyć w tym pięknym dniu jednak mam problem, jak to nie jedna z nas, co ja na siebie włożę? To pytanie ciągle krąży mi po głowie. Ostatnio w wolnych chwilach zerkam na różne strony internetowe, blogi, obserwując sukienki. Jestem blondynką pewnie dobrze bym wyglądała w niebieskim kolorze. Ostatnio bardzo polubiłam ten kolor. Dobrze, a jaki krój sukienki wybrać? Mam tutaj kilka propozycji. Liczę na Waszą pomoc :) 
Oceniajcie, komentujcie, która Wam najbardziej wpadła w oko :)











Sukienki pochodzą ze sklepu Sheinside :)
Często zerkacie na tą stronę, kupujecie tam ubrania?




Dziękuję za każdy komentarz, który daje mi ogromną motywację w prowadzeniu bloga.
Będę bardzo wdzięczna, jeśli zaobserwujesz mój blog oraz odwdzięczę się tym samym.
Staram się odwiedzać każdego bloga, który pozostawił ślad po sobie na moim blogu......





Pozdrawiam Sylwia :):)






37 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka piękna ^^
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic tam nie kupowałam ;) na ostatnie wesele, na którym byłam założyłam małą czarną, o lekko oversizowym kroju z mango :) świetnie się w niej czułam. Do tego czerwoną marynarkę. Z tych spodobał mi się nr 1 i 2. Życzę powodzenia w szukaniu kreacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mala czarna to najlepsza sukienka, pasuje na kazda okazje oraz moda na nia nie przeminie :)

      Usuń
  3. Śliczne sukienki :)
    Najbardziej podoba mi się 1 i 2.
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    cztery-spojrzenia-na-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sukienki mi się podobają, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i obserwuje (mam nadzieję że ty też zaobserwujesz mój blog)
    asiaalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Granatowa super;)
    Poklikane i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz zerknę na tę stronę, te sukienki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, zwłaszcza ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne sukienki:) ta błękitna jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kiecki
    obserwuję!
    http://www.jennydzemson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kiecki!!! Wracając do twojego pytania czy obserwujemy? Oczywiście, ja juz i licze na rewanż :))
    Mam nadzieję, że często będziemy do siebie wpadać ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikane;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zaobserowane :)
    wg mnie 2 najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sukienki - najlepsza pierwsza. Poklikałam. ;D
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Błękitna jest bardzo urocza i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza i ostatnia są cudowne! :D
    Pierwsza, bo uwielbiam kwiaty, kwieciste wzory, ogólnie jest takim odzwierciedleniem mnie, bo jest wesoła. :D
    Ostatnia - to takie też są kwiatki, ale już w takim bardziej stonowanym guście. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia bardzo w moim stylu :) jednak pierwsza też jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne sukienki, a ostatnia to aż zjawiskowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojoj ta niebieska pastelowa! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta druga jest według mnie najpiękniejsza. Będziesz wyglądała w niej jak księżniczka ;)
    Udanej zabawy na weselu i miłego pobytu w Polsce :)

    Niestety trudno jest się zaklimatyzować w szkole po dwóch miesiącach. Nauki zdecydowanie za dużo ale taki urok szkoły średniej :)

    aga-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na poczatku zawsze jest ciezko jednak pozniej czlowiek wpada w rutyne, wesele bylo świetne, a pobyt w Polsce zlecial, a ja nawet nie wiem kiedy...

      Usuń
  21. Poklikane, super sukienki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie sukienki są piękne, ale ta w kwiatki jest najlepsza <3 + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Można tam znaleźć naprawde fajne ubrania :) ja również go polecam

      Usuń
  24. Sklep zmienił nazwę, jest tylko Shein :) Bardzo lubię ten sklep, mam już kilka rzeczy od nich :)
    Wszystkie te sukienki są ładne, a co wybrać zależy od figury, przykładowo do drugiej raczej konieczne jest aby mieć w miarę duży biust.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sukieneczki! Zwłaszcza nr 3 ;-)

    OdpowiedzUsuń