Strony

czwartek, 20 sierpnia 2015

Rozmowa o współpracy?

Witajcie!!!

Dzisiejszy post będzie zupełnie inny niż wszystkie. Obserwując inne blogi dostrzegłyśmy, że nawiązujecie współpracę z różnymi firmami. Obie bardzo lubimy prowadzić naszego bloga, daje nam wiele pozytywnej energii, którą chcemy Wam przekazać. Blog jest dla nas ,, żywym pamiętnikiem''. Cały czas pracujemy nad jego wyglądem. Jednak chciałybyśmy nawiązać współpracę z jakąś firmą. Czy ktoś z Was potrafi odpowiedzieć na nasze pytania? :) 



Jak wygląda współpraca z "jakąś" firmą? Czy potrzebna jest określona liczba wyświetleń i obserwatorów? Czy firmy proponują współpracę? Czy może powinnyśmy do nich napisać jako pierwsze?

Oczywiście, nie chodzi nam o czerpanie korzyści materialnych z blogowania. Jak wcześniej wspomniałyśmy, lubimy prowadzić bloga, dodawać posty i dzielić się z Wami naszą pozytywną energią :) jednak, współpraca była by dla nas wielką motywacją :). Dzięki temu miałybyśmy więcej tematów do pisania kolejnych postów :) Wiedziałybyśmy, że nasze starania nie idą na marne.
Często odwiedzamy Wasze blogi, i na prawdę podobają nam się posty dodawane przez Was, dotyczące recenzji świetnych rzeczy różnych firm :D Lubimy tematy modowe, uwielbiamy tworzyć stylizacje, kreacje, DIY itd, dlatego chciałybyśmy nawiązać współpracę, co by mam bardzo pomogło w naszych działaniach.
Chętnie posłuchamy Waszych rad :) 

Będzie nam bardzo miło jeśli pozostawicie komentarz, link, w którym opowiecie o swoich współpracach? Z jaką firmą najpierw rozpoczęliście swoją blogerską pracę? Może polecacie szczególnie którąś z firm?
Czekamy i dziękujemy za każdy komentarz :)


Pozdrawiamy: Syllena&Dagga


29 komentarzy:

  1. Większość blogerek współpracuję z firmami: Dresslink, Lucluc, BornPrettyStore.
    Do mnie pisało kilka firm, ale nie przyjęłam od nich współprac, bo uważam, ze nie powinnam czerpać z blogowania tak wiel przyjemności materialnych. Nie prowadzę bloga dla współprac, ale z samej chęci pisania, blogowania, robienia zdjęć.
    Współpracowałam tylko z jedną firmą, firmą Soufeel. Jest to firma z biżuterią. Na pewno sie już z nią spotkałyście :) Ja na Waszym miejscu poczekałabym, aż jakaś firma sama do Was napisze. Takie jest moje zdanie. Myślę, że pomogłam :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomogłaś, to daje wiele do myślenia. Dziękuję :)

      Usuń
  2. ja stwierdziłam że nie będę sama pisać do firm tylko cierpliwie poczekam aż same się odezwą i się doczekałam;) Właśnie otrzymałam pierwszą paczkę dresslink, post jest własnie na blogu;) Jak wejdziesz i będziesz miała chwilkę to poklikaj proszę w linki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również nie chcemy się komuś narzucać, dlatego cierpliwie czekamy :)

      Usuń
  3. Ja współpracę zaczęłam po ponad roku blogowania i wstawiania postów około 2razy tygodniowo. Nie wiem, jak to jest z innymi blogami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam jeszcze trochę daleko do "rocznicy" blogowania :P Poczekamy :D

      Usuń
  4. Bardzo fajny post :) Ja właśnie teraz próbuję nawiązać moją pierwszą współpracę z shein.com, zobaczymy, czy się uda :D
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jednak, wolałybyśmy poczekać, aż firma zgłosi się do nas pierwsza :)

      Usuń
  5. ja nie polecam prosić się o współpracę. nadejdzie czas, sami Was znajdą:)

    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie chcemy się narzucać :) Poczekamy jeszcze trochę :) Kiedyś może i nam się uda :)

      Usuń
  6. Polecam współpracę z Bornprettystore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również :))

      Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)

      Usuń
  7. My jesteśmy zadowolone ze współpracy z Bornprettystore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma Bornprettystore sama zgłosiła się do Was? Czy to Wy proponowałyście współpracę? :)

      Usuń
  8. Na swoim koncie mamy 7 współprac z czego 5 firm zgłosiło się do nas jako pierwsze. 2 pozostałym wysłałyśmy linki do opisywanych przez nas ich produktów na fb, więc można powiedzieć, że to my zainicjowałyśmy współprace. Jednak nasz blog to inne produkty i inne oczekiwania a nie wiemy jak to wygląda w modowej blogosferze :) Życzymy powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współprace z firmami to wcale nie taki prosty temat. Każda firma boi się być tą pierwszą, jak i w rozmowach o pracy każdy chce kogoś z doświadczeniem. Warto przekonać, że nie ma się co bać.

    Najważniejsze są statystyki, warto przesłać statystyki z ostatniego miesiąca z google analytics. Dla firm ważna jest ilość uu oraz współczynnik odrzuceń.

    Kiedyś sama pisałam do firm z zapytaniem o współpracę, teraz już raczej tego nie robię, to firmy piszą do mnie z zapytaniem o współprace barterowe, posty sponsorowane itd. jeśli jednak jeszcze z nikim nie współpracowałyście to lepiej samemu pisać do firm i proponować współpracę.

    Jeśli macie jakieś pytania piszcie: goodforyoudp@gmail.com chętnie opowiem Wam o szczegółach na prv:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Współpraca z firmami wygląda różnie. Dla niektórych firm nie liczą się statystyki co do pierwszej współpracy, dopiero później. Jest też kilka firm, które współpracują z wybranymi blogerkami, wymagają bardzo dobrych jakościowo zdjęć. Na początku sama pisałam do firm, a później to firmy zaczeły pisac i piszą do dziś same:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stwierdziłam że poczekam sobie aż jakaś firma będzie chciała rozpocząć współpracę i napisze do mnie na e-maila:)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mając firmę zaczęłam współpracę z blogami i dla mnie ważna była ilość wyświetleń bloga, ilość fanów na facebooku itp
    Firmy z którymi chciałam współpracować też o to pytały więc jest to ważne ale nie dla wszystkich :)
    Od firm jak choies lub shein dostaje się specjalny link po którym firma widzi ilość wejść na ich stronę z danego bloga :) Później w zależności ile było wejść tyle dostaje się $ na wykorzystane w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry post :)
    http://kasieg.blogspot.com obserwacja ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie mam nic do współpracy tylko nie dobrze to wygląda jak osoba która ma bloga od tygodnia i ma 20 obserwatorów zaczyna współprace :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak uważam, nie tylko dla współprac zakłada się bloga :)

      Usuń
  15. Nie lubię blogów, które są prowadzone dla współprac. Fajnie, że wasz taki nie jest i robicie to z pasji.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, tak o to nam chodzi. lubimy prowadzic bloga :)

      Usuń
  16. Z tego co wiem, trzeba mieć jakąś liczbę obserwatorów :)
    Ja dopiero zaczynam i szukam bloga do współpracy. Oczywiście nie będą to korzyści zarobkowe, tylko blogi nawzajem będą się reklamowały. Można się w ten sposób "wybić" ale widzę, że ten blog już dawno ma to za sobą i macie dużo czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć dziewczyny pytałyście nas o wspólną obserwację :3 My juz obserwujemy :* Czekamy na uczciwy rewanż :* Buziakii :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za odwiedziny kllaudy.blogspot.com obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń