Strony

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Na sportowo...

Witajcie kochani!!!

Jak Wam mijają ostatnie dni wakacji? My z Dagmarą pracujemy, ona jest we Francji, a ja w Danii :) Ja to już nie mogę się doczekać, kiedy odwiedzę moich rodziców, bo okropnie tęsknię za domem :(

Dobrze przechodzę do rzeczy. Ostatnio razem z Dagmarą postanowiłyśmy wprowadzić więcej stylizacji na nasz blog. Piękna pogoda sprawia, że częściej wychodzimy na zewnątrz. Również dużo osób uprawia wszelkiego rodzaju dziedziny sportu. My również postanowiłyśmy "przestawić " się na zdrowy tryb życia :D Ciekawe czy długo wytrwamy w tym postanowieniu, bo chyba każdy z nas nie jeden raz próbował zdrowo się odżywiać, uprawiać jakiś sport itp, jednak nie Wszyscy mają na tyle silną wolę aby odmówić sobie słodkich przyjemności czy fast foodów :) My postanowiłyśmy spróbować ponownie- w końcu razem raźniej :). Od miesiąca biegamy i ćwiczymy w wolnych chwilach :D A jak wiadomo,nawet podczas uprawiania sportu można dobrze wyglądać :D My postawiłyśmy na wygodę, bo przecież to jest najważniejsze podczas biegania :)
Teraz przedstawiamy Wam nasze "sportowe" stylizacje :)


Stylizacja Dagmary:


bluzka adidas- Intersport ( ok. 60 zł )
nike roshe run- Allegro ( 150 zł )
leginsy czarne- Pepco ( 15 zł )
biały zegarek- Allegro ( 10 zł )


Stylizacja Sylwii:


bluzka adidas - Intersport ( ok 55 zł )
bluza adidas- Genbrug ( 30 zł )
buty air max-  Olx ( 130 zł )
leginsy czarne- Pepco ( 15 zł )



  • Dziękujemy za wszystkie komentarze.
  • Jeśli nas zaobserwujesz będziemy Ci wdzięczne oraz odwdzięczymy się tym samym :)
  • Odwiedzamy wszystkie blogi, które pozostawiły komentarz pod postami.


Pozdrawiamy :):)
Syllena&Dagga

18 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie ćwiczę, biegam itd. bo za dużym leniem jestem :D jedynie staram się zdrowo odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe odżywianie również jest ważne :)

      Usuń
  3. pierwsza stylizacja!
    Roshe runy to najwygodniejsze buty jakie mam! :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje świetne!
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej! :) ♥

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy klasyczne połączenie bieli z czernią :) Dlatego pierwsza stylizacja przypadła nam do gustu :)
    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te rzeczy ,a najbardziej buty nike czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacje :]
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw jest cudowny :D
    Uwielbiam stylizacje na sportowo :)
    Będzie mi miło, jak zarzysz, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! love it :) Wanna follow each other on GFC? Let me know! :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra ta stylówa
    obserwuję już
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo zdrowy tryb życia.. tyle razy próbowałam! ;p
    Obie stylizację mi się podobają, jednak Dagmary jest moim zdaniem lepsza.
    Pozdrawiam
    http://recenzjelaury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się obie stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje są świetne :) Lubię sportowy styl:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta bluzka z adidasa z zielonym nadrukiem

    OdpowiedzUsuń