Strony

środa, 8 lipca 2015

Nasza zdobycz :)

Hej, hej!!!

Jak Wam mijają wakacje? Podróżujecie czy spędzacie czas w domu, ze znajomymi? My z Lenką w tej chwili jesteśmy w domu, lecz za parę tygodni wybieramy się do Danii, trochę na dłużej. Dagmara również wyjechała do Francji, szkoda że na tak długo :(
Ale w dzisiejszym poście nie o tym chcę Wam napisać. Nadszedł czas na trochę wspomnień.
 W kwietniu pojechałyśmy do Rzeszowa z Dagmarą przymierzać suknie ślubną, ponieważ w maju miał nadejść mój wymarzony dzień. Taki właśnie był, po prostu bajeczny :)
 Po wyjściu z salonu wybrałyśmy się na zakupy, poszperać w ubraniach, butach, torebkach i innych dodatkach. Kupiliśmy parę fajnych rzeczy :) Jednak co nas najbardziej ucieszyło to biała szkatułka kupiona w sklepie tzw. ,,po 5 zł'' Naprawdę jest godna uwagi. Nam bardzo przypadła do gustu, idealny dodatek do pokoju, a jaki pożyteczny. Jest cudowna :)

A Wam jak się podoba nasza zdobycz? Odwiedzacie takie sklepy? 
Polecam, znajdziecie tam fajne rzeczy w atrakcyjnych cenach :)

                                   Nasza zdobycz 
Cena: 4,99 zł



Jeśli podobał Wam się ten post, proszę dodaj komentarz :)
Dziękuję, że poświęciliście czas odwiedzając nasz blog.
Będę bardzo wdzięczna jeśli nas zaobserwujecie, odpowiemy tym samym :)



pozdrawiam Sylwia :):)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nam również przypadła do gustu :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Piękne :) Obserwuję i zapraszam do siebie:) www.cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna szkatułka :) Ja akurat jestem z Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miło spotkać kogoś z tamtych okolic :)

      Usuń
  4. I jak poszedl egzamin zawodowy? :D Przepraszam ze tak późno odpisuje ale wczesniej nie mialam kidy wejsc na laptopa i odpisac na komentarze.
    Jesli chodzi o teorie u mnie wyszlo 75%. Tak jak napisalas, jesli ktos uwazal przez te 3 lata na lekach to da rade> Uwazalam i dalam rade! :D
    Moglabys mi podarowac 2 klikniecia w sukienki u mnie w poscie? :) Bede wdzieczna :)
    Pozdrawiam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK poklikam z przyjemnością, tylko na temat egzaminu Ci nie odpowiem bo to Dagmara pisała egzamin, a bloga prowadzimy wspólnie, tego posta ja napisałam.
      Jeśli chodzi o egzamin to moje gratulacje :) a Dagmara dała radę, kto jak nie ona :)

      Usuń
  5. Jaka śliczna szkatułka ;) super blog Obserwuje i bd zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo miłe, że komuś podoba się nasz blog, chętnie zapraszamy :)

      Usuń
  6. przydałaby mi się taka mini komoda na bransoletki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie jedna z nas takiej potrzebuje :)

      Usuń
  7. Dziękuje bardzo za obserwację i przepraszam za tak późną odpowiedź. Odwdzięczam się tym samym :) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest wspaniała, ma głębokie szufladki, a jaki fajny dodatek do pokoju :)

      Usuń
  9. Śliczna jest sama się rozejrzę za taką :) :)

    OdpowiedzUsuń