Strony

wtorek, 9 czerwca 2015

Zapachowe cudeńka :)

Hej, hej :) Witam Was wszystkich na naszym blogu. Dzisiaj przygotowałam post o moich ulubionych perfumach :) Od dłuższego czasu chodził mi po głowie pomysł na post w tym kierunku, jednak pogoda za oknem jest tak świetna, że mało czasu spędzam w domu. Cały czas rower, rolki, "wypad" ze znajomymi i tak na zmianę :). Dlatego ostatnio blog jest trochę zaniedbany, do tego za 6 dni czekają mnie egzaminy :( więc najbliższe dni spędzę nad książkami. Jednak jest to znak, że w końcu szkołę będę miała z głowy :) Później wyniki z matur (mam nadzieję, ze będzie dobrze) i WAKACJE pełną parą :) 
Ok, ok już nie będę przeciągać, przejdźmy do rzeczy :)


Oto moje ulubione zapachy, przedstawię wam kilka z nich :)










Avon Femme- świetnie pachnie, zapach dłuuugo otrzymuje się na ciele/ ubraniu, bardzo ją lubię, kupiłam w zestawie z balsamem- duet doskonały :) Najczęściej przeze mnie używana, co widać po jej ilości :) Zostało mi niewiele, ale na pewno kupię ją jeszcze nie jeden raz :)










Lady Milion- idealna dla każdej kobiety, ma łagodny 
ale intensywny zapach, który bardzo długo 
utrzymuje się na ciele/ ubraniu. A do tego jej 
kształt- śliczna buteleczka w kształcie diamentu,
 nie mogłam się oprzeć i kupiłam ją :) i wcale nie żałuję 
tej decyzji, bo jest po prostu super! :D




BOUM Vanille - tę dostałam w prezencie, przyjechała 
do mnie z Francji. Początkowo byłam sceptycznie 
do niej nastawiona. Zobaczyłam "Vanillia", 
pomyślałam "fuuj, będzie muląca", ku mojemu
 zdziwieniu, nie miałam racji, okazała się łagodna
 i wręcz idealnie przypadła mi do gustu. Niestety już 
się kończy, ale wakacje spędzę we Francji, więc 
na pewno zaopatrzę się w następny jej egzemplarz :)





 Ta jest a Avonu- kupiłam ją dość dawno i niestety nie pamiętam jej nazwy:(. Kupiłam ją, bo była na promocji ale nie żałuję tego zakupu. Świetnie pachnie, jest delikatna i jak każda z moich perfum dłuugo utrzymuje się na ciele/ ubraniu :) Jedynym jej mankamentem jest to, że nie ma dozownika, pewnie dlatego mam jej jeszcze całkiem sporo :)








AMATI yours- kolejny prezent z Francji. Dostałam ją nie dawno, dlatego buteleczka jest prawie pełna :). Perfuma ma intensywny, kwiatowy zapach, a kształt butelki jest niebanalny :) 
Stwierdzam, iż był to udany prezent :)











Mam bardzo dużo różnorodnych perfum o różnych zapachach i kształtach lecz większość z nich stoi bez użytku :D. Dzisiaj przedstawiłam Wam kilka zapachów, które skradły moje serce i pozostaną ze mną na dłużej :) 
Powinny tutaj pojawić się jeszcze takie perfumy jak: Little Black Dress i Incadesence, jednak zostały zużyte do ostatniej kropli :)


Ty też masz swoje ulubione zapachy? A może posiadasz którąś z perfum, które pojawiły się w poście i również ją uwielbiasz? :)

Dziękuję bardzo za uwagę, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :) 


Pozdrawiam, Dagga :)

27 komentarzy:

  1. Świetny Blog :)
    zapraszam do siebie :)
    http://wustachwodkismak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetny blog :) ja osobiście teraz używam perfum: Mark Jacobs- Daisy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://marysiakoscielak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :D naprawdę motywują :)

      Usuń
  3. po maturze i jakie Ty masz jeszcze egzaminy dziewczyno? : )
    z perfum miałam pierwsze i trzecie - zapachy cudne! :D
    pozdrawiam,

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie egzamony? Zawodowe, ponieważ byłam w technikum 4 lata a każdy profil technika kończą właśnie egzaminy zawodowe, które zawsze są w czerwcu :)

      Usuń
  4. Jeśli lubisz avon muszę Ci poleciś Today Tommorrow Always (kwadratowe opakowanie) :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała wypróbować, skoro polecasz to na pewno są ładne :)

      Usuń
  5. Lovely items C:
    May be you'd like to follow each other? Let me know!

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.ru/2015/06/ultramarine-sky.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :)
      Ok, I follow your blog :)

      Usuń
  6. Wow ! Piękna kolekcja!
    Zazdroszczę Lady Milion bo ma na prawdę piękny, kobiecy zapach!
    Oczywiście klik do Obserwowanych ! :)

    Pozdrawiam i bardzo serdecznie zapraszam na świeży posty!
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/06/z-drugiej-reki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lady Milion to najpiękniejszy zapach jaki dotąd miałam
      Na pewno odwiedzę Twojego bloga i również zaobserwuję :)

      Usuń
  7. Super post i śliczne zdjęcia ! Będę tu wpadać częściej !Ps super design
    Zapraszam na mini konkurs!
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Zacznij i daj znać na blogu! +miły komentarz?
    Zapraszam ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  8. Ale ich masz! A nie znam żadnej :D
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę mi się nazbierało :D a kolekcja z dnia na dzień się powiększa :D
      Musisz nadrobić swoje zaległości :D Polecam serdecznie każdą perfumę z wyżej wymienionych :)

      Usuń
  9. Lady Milion <3 najlepszy <3 bardzo lubię też perfumy Monnari - caramello:)
    http://all-in-one-98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam nigdy tej perfumy :D Mam nadzieję, że kiedyś, gdzieś się na nią natknę:)

      Usuń
  10. Super post! Bardzo przydatny ;) Dużo perfum, ja mam mało ;/ Super kolekcja w wielu zapachach, niektóre sama poleca! ;) Obserwuję i zapraszam olawriteroom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje!

    i świetne perfumy, maja piekne zapachy bo kilka juz miałam ! :D

    ok to obserwujemy ? zacznij ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś o wspólną obs , ja już
    teraz czekam na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne perfumy, chociaż ja ostatnio kupiłam sobie Rihanne- Rouge i jestem zakochana w tym zapachu :)

    Dzięki za komentarz u mnie na blogu, obserwuję i liczę na rewanż :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. już na sam widok tak cudownych buteleczek wyobrażam sobie ich piękny zapach ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja właśnie szukam zapachu idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta perfumka Lady Milion jest mega, koleżanka ma ale niestety nie wiem gdzie ją zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne produkty :)
    Ładne zdjęcia ;*
    Ja również obserwuje!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń