Strony

piątek, 12 czerwca 2015

Spacer po mieście

Dania- Horsens

Witajcie!

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Mi bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy zleciał. Razem z Lenką postanowiłam wybrać się na spacer. Już wcześniej chciałyśmy trochę pozwiedzać, jednak pogoda nam nie dopisała. Dzisiaj było pięknie, zrobiłyśmy trochę zdjęć. Odwiedziłyśmy różne sklepy, parki, place zabaw, starówkę i wiele innych ciekawych miejsc. A Wy jakie miejsca najczęściej lubicie odwiedzać? Ja staram się poświęcać jak najwięcej czasu dla Lenki, dlatego najczęściej odwiedzamy place zabaw. Czasem zajrzymy do sklepów :) W Horsens to chodzimy na zakupy do H&M, Matas, Tiger (typu polskiego Pepco) oraz do Genbrugów (sklepy z używanymi rzeczami- można tam wszystko znaleźć, ja najchętniej chodzę na dział odzieżowy). Oczywiście jak to ja jestem zwolenniczką promocji :) W następnym poście postaram się pokazać jakie ciuchy właśnie kupiłam. Również pojawi się stylizacja dla maluszków:)

Ja już uciekam, a Was zapraszam na małą galerię :)

 Starówka

 Park z rzeką oraz pełen kwiatów






A oto typowa architektura dla tego miejsca













Bardzo dziękuję za każdy komentarz, który daje ogromną motywacje.
Będę bardzo wdzięczna jeśli zaobserwujesz tego bloga, ja odpowiem tym samym :)
Dziękuję za poświęcony czas, pozdrawiam Sylwia :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) oczywiście trzeba wykorzystać ładną pogodę :)
    pozdrawiam i równiez obserwuję ;)

    http://heroine69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię chodzić na spacery :) Bardzo ładne widoki.
    +Również obserwuję
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  4. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie :)
      Pewnie, że poklikam :)

      Usuń
  5. takie spacery to czysta przyjemność ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze będę miała możliwość odwiedzenia innych :)

      Usuń
  7. ŚWIETNY BLOG, ZAOBSERWOWAŁAM :)
    BLOG: http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice products :) New on my French blog: how to straighten your hair while you eat strawberry sweets" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń