Strony

środa, 24 czerwca 2015

See you !




Hej, hej :) 
Dawno nie było nowego postu, więc pora nadrobić zaległości, jednak dzisiaj będzie krótko, ponieważ czas goni :)  
Za dwa dni wakacje ruszą pełną parą, niektórzy z nas spędzą je w domu, inny wyruszą "gdzieś" w podróż. 
A dziś, przyszła pora na mnie. W sobotę wyjeżdżam do Francji, więc nadeszła pora pakowania walizek! Moje "wakacje" będą trwały aż 3 miesiące :) Piszę "wakacje", ponieważ tak na prawdę wyjeżdżam do pracy, więc nie będzie to dla mnie typowy czas do leniuchowania, spotkań ze znajomymi, wypadów, wycieczek, wstawania o 12  itp. :). Ale wiadomo, nie będę pracowała 7 dni w tygodniu 24h na dobę :) weekendy będą wolne, więc będę miała okazję pozwiedzać ciekawe miejsca i dodawać posty na bloga :) 


Jak już wspomniałam, dzisiaj zaczynam się pakować, przejrzałam wszystkie ubrania w swojej szafie, ulubione koszulki, szorty itd wylądowały w walizce, ale jak w każdej szafie tak i w mojej znalazło się kilka rzeczy, które leżą bez użytku :) Pomyślałam, że może komuś się przydadzą i postanowiłam wystawić je w okazyjnych cenach  na jeden z popularnych serwisów ogłoszeniowych "vinted" klik




Obiecuję, że jak tylko będę miała taką możliwość na pewno będę dodawała na bloga relacje z moich wycieczek :) A teraz uciekam kontynuować swoje dzisiejsze zajęcie ! Do zobaczenia :)

A Ty jakie masz plany na najbliższe wakacje? Praca, dom a może podróż? :)
Pozdrawiam- Dagga :)

13 komentarzy:

  1. Większość moich wakacji pewnie spędzę w domu. Szykuję też kilka podróży! :3
    Życzę miłych "wakacji" :* . Nie mogę doczekać się zdjęć z Francji! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się na bieżąco pisać posty :) Mam nadzieję, ze uda mi się zrobić ciekawe zdjęcia we Francji abym mogła podzielić się z Wami urokami tego kraju :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Być może spontaniczne wakacje będą lepsze od tych planowanych :)

      Usuń
  3. osobiście uwielbiam przedwyjazdowe pakowanie :D zazdroszczę możliwości bycia we Francji! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam pakowanie :) Gorzej jak okazuje się, że jedna ogromna torba nie wystarcza :)

      Usuń
  4. o ja tez muszę zrobić porządek w szafie
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje będzie na to duużo czasu :)

      Usuń
  5. Życzę miłych i udanych wakacji :D Tak jak ty lubie się pakować
    http://wikiwojnar4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zazdroszczę! Ja nie mam planów, ale jedno jest pewne- spędzę je w Polsce. Najwyżej pojadę do cioci do Jeleniej Góry chociaż z tym też nie wiadomo :)

    Miłej pracy! :)

    aga-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń