Strony

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Denka # 1

Cześć wszystkim! 

Dzisiaj na blogu po raz pierwszy post o "denkach" :) Robiąc sobotnie porządki nazbierałam kilka opakowań po zużytych kosmetykach i postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na ich temat :).
Niektóre z tych rzeczy "męczyłam" na prawdę bardzo długo, nareszcie udało mi się je wykończyć uff :)
No to zaczynamy :)


1. Pielęgnacja twarzy 


Synergen anti pickel gel- punktowy żel na pryszcze. Kupiłam go w Rossmannie ok 3 miesięcy temu. 
                                      Szczerze  przyznam, że nie zauważyłam żeby w jakikolwiek sposób pomógł mi
                                      w walce z trądzikiem. Kosztował ok 8 zł. Raczej więcej po niego nie sięgnę.


Sensique matt finish- fluid matujący. Miał ładnie kryć wszystkie niedoskonałości, jednak okazał się     
                                    tandetny (dla mnie). Miał dość fajną konsystencję, dobrze się rozprowadzał,
                                    ale nie nadawał się do mojej cery. W dodatku kiedy miałam go na twarzy, 
                                    bardzo się świeciłam. Jak dla mnie to kit. Jedyny plus to centa- ok 8zł.

Clearskin punktowy żel na pryszcze o natychmiastowym działaniu- moim zdaniem lepsza wersja tego
                 z Rossmanna. Odkąd go używam mam mniej trądziku, ma fajną konsystencję, jest bezbarw
                 i bezwonny. Dla mnie wręcz idealny, jak do tej pory jedyny kosmetyk, który radzi sobie z 
                 pryszczami. Kupiłam go w Avonie za ok 10zł

Clearskin korektor antybakteryjny- zakupiony w Avonie za ok 10zł. Zawsze używam go przed 
                                 zaaplikowaniem podkładu aby zakryć wszelkie niedoskonałości.Jest na prawdę
                                 super, dopasowuje się do koloru twarzy a dzięki temu, że jest antybakteryjny- 
                                -zwalcza pryszcze :)

Ziaja peeling enzymatyczny- osobiście uwielbiam kosmetyki z ziaji, ponieważ są dobre i w przystępnych
                                               cenach :) Peeling jest delikatny, ale niezbyt ładnie pachnie. Po jego użyciu  
                                               skóra jest miękka i gładka. Kupiłam go w aptece za 11.70 :)



2. Pielęgnacja ciała
  


Care firming body lotion- balsam ujędrniający z Avonu. Kosztował 11 zł. Miał ładny zapach, fajną 
                                           konsystencję i dobrze nawilżał ciało, jednak nie zauważyłam, żeby w 
                                          jakikolwiek sposób ujędrniał.

Krem do rąk ISANA- nie przypadł mi do gurtu. Ładnie pachniał, ale poza tym nic więcej pozytywnego
                                     na jego temat powiedzieć nie mogę. Był tłusty, nie wsiąkał w skórę. Kupiłam 
                                     go w Rossmannie za ok 5 zł.

 Balsam do ciała Avon FEMME- jak do tej pory to mój ulubiony balsam :) Świetnie pachnie, dobrze 
                                                       się wchłania i nawilża ciało. W dodatku jego zapach czuć baardzo
                                                      długo :) Kupiłam w zestawie z perfumą za ok 60 zł


Antyperspirant w kulce Ziaja- jest na prawdę świetny! Zapobiega poceniu, ma ładny, delikatny zapach, 
                                                  który długo utrzymuje się na ciele. Odkąd go używam nie mam problemu
                                                  z plamami pod pachami. Mój numer jeden w walce z potem :D.
                                                 Cena w Rossmannie- ok 9 zł

Perfuma adidas- kupiłam ją rok temu, w końcu udało mi się ją zużyć. Nie przypadła mi do gustu, 
                            jej zapach  nie urzekł mnie niestety. Kosztowała ok 15zł.



ISANA krem do ciała- jak dobrze, że się skończył! Kupiłam go ok rok temu. Głównie stał na półce, 
                                     w końcu mama się nim zajęła :). Był oliwkowy i brzydko pachniał. Cena ok 14zł.



3. Pielęgnacja włosów



Schauma odżywka do włosów w sprayu- kupiłam ją na promocji w biedronce w zestawie z szamponem 
                                                              do włosów za ok 15zł. Odżywka miała ułatwiać rozczesywanie 
                                                              włosów, jednak nie zauważyłam żadnej poprawy odkąd ją 
                                                              używałam. Jedyny plus to to, że bardzo ładnie pachniała.

Serum wzmacniające końcówki włosów- polubiłam ten produkt, kiedy go używałam moje końcówki
                                                                  było zdrowsze i mocniejsze. Serum ładnie pachniało i było 
                                                                  wydajne. Cena promocyjna to ok 11 zł


4. Pielęgnacja paznokci 





 
      

 Eveline 8w1- najlepsza odżywka do paznokci jaką kiedykolwiek miałam :)  Jest wręcz idealna. Dzięki niej moje paznokcie nie są już kruche i skłonne
                                   do rozdwajania się. Odżywka również przyspiesza wzrost paznokci. Szybko 
                                   schnie a efekty jej używania są zdumiewające :) Kosztuje ok 12 zł





Niestety nie mam zdjęcia "przed" ale pokażę Wam, jak wyglądają moje paznokcie "po" kuracji odżywką 8w1 :)






















Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :D 
Jutro czeka mnie już ostatni egzamin ufff :) więc będę miała więcej czasu dla bloga :) Trzymajcie kciuki! :) (y)

Podoba Wam się dzisiejszy post? Używacie jakiegoś z wyżej wymienionych kosmetyków? Polecacie któryś z nich? Pozdrawiam- Dagga :)

35 komentarzy:

  1. Świetne produkty! :)
    Ja używam perfum Adidas, bardzo ładnie pachną, ale nie wytrzymują długo.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja nie przepadam za perfumami z adidasa :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji. Wiesz, że odżywki do paznokci w Eveline są rakotwórcze?
    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach prawie wszystko jest rakotwórcze :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji , ale uwielbiam niebieskie perfumy z Adidas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy z adidasa nie przypadły mi do gustu :) A kosmetyki z ziaji prędko mi się nie znudzą :)

      Usuń
  4. widzę że podobnych kosmetyków używamy :) dla mnie ofc ziaja najlepsza, ale każdy kosmetyk ma jakieś swoje plusy.. :)
    pozdrawiam i zapraszam na posta
    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja najlepsza :)
      Dokładnie, w każdym kosmetyku można odnaleźć jakiś plus :)

      Usuń
  5. Kosmetyki z ziaji są najlepsze! Mi ten perfum z adidasa akurat przypadł do gustu i często go używam!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie byłoby mi strasznie miło :) http://marinne-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma sowich ulubieńców a rzeczy, których jednak nie polubi :D Każdy ma swój gust :)
      Oczywiście zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  6. sliczne paznokcie :) obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również obserwuję :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam krem do ciała z Isany :D Mam wersję oliwkową i kakaową, kakaowa bardzo mocno pachnie i daje chyba mniejsze nawilżenia. A wersja oliwkowa jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety nie przypadł do gustu, zapewne dlatego, że nie lubię oliwek :)

      Usuń
  8. Ja kocham tą odżywke, a twoje paznokcie są mega *-*
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka z eveline podbiła moje serce i już nigdy się z nią nie rozstanę:) Dziękuję :)

      Usuń
  9. ciekawe produkty ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Widzę, że ziaja zdobyła serca blogerek :)

      Usuń
  11. Kiedy nowy pościk?

    dziekuje za komentarz :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podobny krem do rąk z Rossmanna. Taki sobie. :-)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uzywam tej samej odżywki do paznokci:)
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka z eveline to najlepsza odżywka do paznokci jaką kiedykolwiek miałam :)

      Usuń
  14. super blog ! obserwuje i licze na rewanż :)
    http://luafashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog .Obserwuję i liczę na rewanż :) http://werooonikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, na pewno zajrzymy do Ciebie :)

      Usuń
  16. Ja używam wielu kosmetyków z Avon-u, ponieważ jestem konsultantką tej firmy. Ale stosuję również odżywki i mleczka z Ziaji i Garnieru :)
    Do tej pory nie mogę znaleźć takiego podkładu, który zadowoliłby mnie w 100%. Poszukuję czegoś co doskonale zakryje moje niedoskonałości, polecacie coś? :)

    Proszę uważać na tą odżywkę, ponieważ niedługo po zaprzestaniu jej stosowania, paznokcie nagle znów zaczynają się łamać i domagają się dalszej kuracji... Aktualnie używam pomarańczowej odżywki z Avon-u o żelowej konsystencji i moje paznokcie są idealne. Jednak grając na gitarze nie mogę ich zapuszczać bo przeszkadzają :(

    aga-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do podkładu to ja również jeszcze nie znalazłam takiego, który byłby idealny. Obecnie używam "dermacol" idealnie kryje niedoskonałości, jednak ciężko jest dobrać odpowiedni odcień i niestety nadaje efekt maski. Super nadaje się do sesji zdjęciowych :)

      Również używałam odżywek z avon-u jednak nie przyniosły oczekiwanych efektów :/

      Usuń
  17. Tą perfumę adidas miałam, jej zapach jest cudowny :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. CIekawi mnie ten Synergen anti pickel gel.
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń